Redaktør
Tilføjet:
16-09-2008 14:43:26
Svar/Indlæg:
4295/306
Hej
Jeg er snart ved at være desparat.
Jeg har som så mange andre mange harddiske i min computer. Selv min bærbare har 2 harddiske internt (DVD drevet er skiftet).
MEN
Selvom jeg føler jeg har været alle temp settings igennem så bliver Windows VED med at smide filer på andre drev end C: drevet.
Jeg er ved at blive fuldstændig sindsyg. På mit backup drev eksisterer lige nu 2 underlige biblioteker med lange tal/bogstav navne som jeg ikke har adgang til at slette - NALLERNE VÆK FRA DET DREV WINDOWS!!
Det værste er min bærbare hvor jeg ikke kan hive mit slot-drev ud fordi windows har gang i noget på drevet og så låser windows når jeg rykker det ud fordi jeg lige skal have en DVD i. HVAD LAVER WINDOWS PÅ DET DREV I FORVEJEN??
Jeg fik sågar at vide under en defragmentering at der var 15 gigabyte ledigt, men at windows havde reserveret 7Gb så der var ikke plads nok til en ordentlig defragmentering. HVAD SKER DER??
Ok som I nok kan høre er jeg ved at blive sindsyg over det her.
Er der nogen der har en god ide til hvordan man sikrer sig at windows KUN rører ved C: drevet. Ingen system restore, ingen papirkurv, ingen temp filer, intet pis må røre nogle af de andre drev. Hvis Windows vil noget må den gøre det på C: drevet.