Jeg har lige modtaget denne mail, er der andre der har fået mail fra dem ?
Jeg må indrømme at det lyder lidt mystisk, og jeg skal ikke til at sende penge nogen steder for at få 1 mill$ :yes:
Notification Of Microsoft Prize Award.
We are happy to inform you that you have emerged a winner under the Second Category of our promotion, Winner?s were picked by computerized system, drawn from companies and individuals e-mail addresses worldwide. The draws were officially announced 12th of September, 2008. Your email ID has won a lump sum of US$1,000,000.00 only in the second category of our computer ballot Microsoft International Award Prize. Your winning award will be pay to you in US Dollars/Euro or its equivalent to your local currency.
NOTE: This Award is conducted by WWW.LOTTO.NL Company in the Netherlands and sponsored by the Microsoft Corporation. Remember to always quote your winning numbers in all your correspondence with our Payment Bank and also the following information. Ticket Number: DNA/TREASURE/89, REFERENCE NUMBER: FSA/xxxxxx/08/REF, Security Credited File Number is FMG/AWARD/xxxx/BC.
Og ja det kan kun være fake... HVIS Microsoft nu ville smide millioner efter folk, så ville der nok være et eller andet smart system for at sikre at man rent faktisk HAR vundet!
Jeg plejer at sende en fin svar-mail, hvori jeg fortæller dem, at de bare kan sende pengene til min adresse med personlig kurér, og at alle udgifter de måtte have i den forbindelse kan de bare trække fra præmiesummen. Så skriver de ikke igen )):