hehe, bare rolig mester, det sker for de fleste...
at det så lyder til at du har lært noget af det, er jo bare positivt...
når jeg ligger og kører ud til min kæreste, kommer jeg igennem et langt stykke skov, hvor der ikke er nogen rabat, altså træerne står næsten helt ude ved vejen..
der var det så en af de første gange jeg kørte der, at et rådyr hopper ud lige foran mig...
jeg bremser selvfølgelig, og rammer kun lige rådyret nok til at jeg puffer til det,
altså det vælter ikke engang, men det var satme tæt på 😛
så siden den dag, har jeg aldrig rigtig turde køre mere end 70km/t derude om natten...
(Damm jeg var også flippet en kriger hvis jeg havde ramt det,
havde samme dag lige fået angel eyes på audi'en, så de skulle bare ikke smadres)
men hvis du skal se på det her på den lyse side af sagen, så nåede du jo at stoppe, for du opdagede ham jo, og det betyder jo bare at du har holdt øje med hvad du laver...
jeg har en kammerat, som man simpelthen skulle tro var blind nogen gange...
han har utallige gange fyret over for rødt, hvor han aldrig selv opdagede det, fordi han slet ikke så der var et lyskryds...
han har også engang kørt i venstre vejbane på en motortrafikvej et sted, uden at opdage der var en vejbane på den anden side...
og selvfølgelig har han da også engang kørt på en cykelsti ved hallerne i middelfart, fordi han troede da bare det var en lille vej 😀
ja og han har da også pløjet et rådyr, hvilket kostede ham ret meget i reperationer...
og så sent som for et par weekender siden, da vi var på tur ned igennem tyskland,
lå nogen af vores kammerater lige bag os på motorvejen, og der var ikke andre biler i området bag os...
pludselig(mens han gør klar til at overhale en bil foran)
udbryder han "hvor er uffe og frede henne??"
alt imens han så bare trækker lige ud i siden på dem...
heldigvis, når frede da at opdage det, og hakker bremsen...
min konklusion...
hvis bare du bliver ved med at holde øje med hvad du foretager dig i trafikken,
så skal det nok gå godt...
min kammerat derimod, hmm, ja mon ikke han snart ender med at få kørt sig selv ihjel 😛