Abit lukker ikke. Men fra årsskiftet stopper de med bundkort-produktion. 😩
De har garanteret minimum 3 års fuld support på bundkort, fra de lukker produktionen ned. Og jeg står selv på spring efter et IP45 Pro. Abit har en lang tradition for at lave virkelig gode bundkort, og deres bios og uGuru, bliver af mange anset for at være spitzenklasse.
Abit har et særdeles levende og velfungerende brugerforum, med mange virkelig dygtige brugere, der er altid er klar med hjælp, skulle det blive nødvendigt.
Grunden til at du ikke har kunnet finde reviews, er ganske enkelt at det ikke er frigivet endnu. Det skulle være udkommet, men pt ser det ud til en release sidst i denne måned. En ting er helt sikker, jeg har pre-order på et, i Tyskland....
Ps. Når så Abit lukker for bundkort produktionen, så må jeg jo ud og finde et nyt mærke. Bare for at være på tværs, gider jeg ikke have Asus og Gigabyte. 😛 Ikke at der er spor galt med dem, men hver gang nogen spørger efter mobo-råd, bliver der råbt Asus og Gigabyte. Og det bliver sgu for kedeligt, hvis vi alle har identiske maskiner. Plus at så ender det med, at der kun er Asus og Gigabyte tilbage på markedet, og det har aldrig været godt for forbrugeren, når antallet af udbydere bliver minimeret. 😕
Pps. Og jeg har da en lille plan om, at det næste års tid skal bruges på, at skaffe mig et Abit IP35 Pro XE, Abit X38 og Abit X48. Samt selvfølgelig IP45 Pro, det har første prioritet... For det er sgu nogle super mobo´s, og et tab for hardware-verdenen at der snart ikke kommer nye bundkort fra dem af.