Overclocker
Tilføjet:
18-09-2008 16:32:42
Svar/Indlæg:
13/3
Hejsa allesammen.
Jeg står med et meget kedeligt problem...Jeg har lige været nede og hente Warhammer online og havde glædet mig til at komme igang. Jeg har to computere, en gammel som jeg lige har opgraderet lidt og en ny jeg lige har bygget. Jeg har indtil nu ingen problemer haft med den nye, den har kørt som en drøm.
Så i dag da jeg kommer hjem og tænder den, booter den fint op men derefter bare sort skærm, når den vil til at læse windows ind. Jeg genstarter og efter boot ( jeg kører vista 64 på den nye ), får jeg skærmen op med at windows ikke startede rigtigt op. Jeg prøver at starte normalt op igen men derefter igen bare sort skærm. Det ser slet ikke ud til at den læser fra hdd'en efter den har fundet windows.
Jeg har også prøvet i fejlsikret tilstand men det er det samme.
Så prøvede jeg at sætte min hdd fra den gamle med xp til, men det var det samme. Efter boot, sort skærm og ingen aktivitet fra hdd'en. Jeg satte hdd'en med xp i den gamle igen og den startede fint op, så det er ikke hdd'ene det er galt med tror jeg. Jeg satte den nye til igen og prøvede at skifte sata porte og nogle andre ting, men intet har det hjulpet. BIOS kan fint se hdd'en, men det ser bare ikke ud til at der bliver læst fra hdd'en efter windows er fundet.
Det der undrer mig allermest er, at hvis der er noget sata-relateret der skulle være brændt af på bundkoret, hvorfor går den så først i sort efter at den har "fundet" windows ? Det må jo betyde, at den faktisk læser fra hdd'en inden der går ged i det.
Nu er jeg ved at køre Warhammer ind på den gamle, men det skal forhåbentlig bare være en MEGET midlertidig løsning :(
Er der nogen der har nogle idéer please ? Jeg har overhovedet ingen problemer haft med den indtil nu.