Tak for det 🙂
Det var også lidt min plan at købe en Phenom x4 9950, Men efter at jeg kiggede på diverse test's, fik jeg indtrykket af at det var som om at den ikke kunne bruge de ekstra kerner i forhold til x2'eren. Så valgte jeg at købe en x2 6400+ BE hjem fra austrelien 😀
Syntes også at indtrykket her var at 9950'eren ikke var noget at råbe hurra for.
Har heller ikke forstand på at OC endnu, men prøver det nok på et tidspunkt med den her x2, og går det galt, eller noget kan jeg jo altid købe en 9950, eller der e sikkert kommet noget nyere til den tid jo 😉
Men hvad fa'en, min gamle spand gav omkring 5.000+/-500 i 3dmark, og den nye giver 11.141. Så det er da en kraftig forbedring.
Syntes dog ikke jeg kan mærke at der er 2 kerner, for den kan stadig "stalle" når jeg installerer et game, og vil spille et andet imens. Men måske det bare er fordi det er på samme Harddisk.
Angående Rammene, så kiggede jeg lige i CPU-ID, og de kører godt nok kun 800Mhz, det var da noget pis 😕 Så kan jeg sku nok ikke skrue dem helt op i bios går jeg udfra