Bj treading er kanon biks deres service er rigtig god også ligger de ikke længere væk for mig ind jeg kan afhente 😀
Jeg har hørt mange skræk historier fra getmore der er som sådan ikke noget galt med dem når du køber en vare som aldrig går i stykker men hvis du skal bruge deres RMA så går det hvis galt for dem så de for lige en :no:
Okay, vil lige indskyde, at jeg ikke har haft behov for RMA endnu.... Så kan ikke udtale mig om diverse forretningers håndtering af RMA-sager. En ikke uvæsentlig faktor, må man sige.
ingen HW pushr i Næstved har den hjemme, så derfor. Nu vil jeg ikke vente længere 😛
#2 Overvejde den også da jeg så den - så det ender nok med at blive den. Den skal bruges til min ksterne HDD boks. Den seagate der sad i røg sig en tur den anden dag - fik dog overført al data til en af mine interne :yes:
Tror det bliver BJ - har nemlig også kun hørt dårlige ting om Getmore - men jeg kendte ikke til BJ før idag
#8 Getmore er ved at komme efter det, BJ skulle være fine. Og hvis den skal side i et eksternt kabinet så er den ekstra ydelse måske heller ikke så meget værd allivel 😉