Nu er der jo en del OT, i disse kommentarer. Og jeg vil da lige bidrage. Selvfølgelig stræber vi alle, efter at levere et fejlfrit produkt. Men der er, og vil altid være, smuttere. Og der vil altid være nogen, der synes det skulle gøres på en anden måde. Nu er jeg den type, der stadig elsker at sidde og bladre i et tidsskrift, I ved, den slags der er trykt på papir, og som følge af den last, køber 3-4-5 computer-magasiner om måneden. Og når jeg ser på deres artikler og tests, så synes jeg at det der bliver serveret her på siden, er fantastisk godt. Set i forhold til den trykte PC-presse. Der er masser af stavefejl, tror at i 90% af bladene mangler der hele afsnit af artikler, og deres tests er ofte med væsentligt færre benchmarks end vores, hvis der overhovedet er nogle. Og de får endda løn for det. Så, alt i alt, så synes jeg at I gør et knald-godt stykke arbejde, som I retteligt kan være stolte af.
Og angående det med at læse korrektur. Så bliver der faktisk læst korrektur på det meste her på siden. Hvilket f.eks ikke længere kan siges for størstedelen af den trykte presse. Korrekturlæserne blev sparet væk for mange år siden, jeg ved det, da en temmelig høj %-del af min familie, har arbejdet/arbejder i den branche, og jeg selv er halvvejs vokset op, på en avis.