Superbruger
Tilføjet:
19-09-2008 10:05:30
Svar/Indlæg:
256/34
Hey
Jeg har tidligere skrevet et forum indlæg hvor jeg nævnede noget med at enten mit grafikkort eller bundkort var stået af. Mange mistænkte mit grafikkort for at være stået af - det har jeg så fundet ud af ikke er sandt, som det ser ud nu i hvert fald, og jeg er nu kommet frem til der hvor jeg selv startede med at mistænke, nemlig at det var mit bundkort..
Problemet er det, at min CPU-blæser (den der selvfølgelig sidder på bundkortet) ikke fungere optimalt, den snorre ikke rundt - den kører lige lidt frem, så stopper den op og og ryger tilbage hvor den startede fra. Sådan som den nærmest starter op, og så opgiver den.. starter op og giver. Så den når aldrig rigtig at begynde på at snorre rundt, som en normal blæser ville gøre.
Mit spørgsmål til jer er så, kan det være mit bundkort den er gal med, eller kan det være min CPU-blæser/køler? - Det skal lige siges, at ALT LED-lys virker, og jeg har jo selvfølgelig ikke kunnet starte PC'en uden Power SW, så helt galt er det ikke med bundkortet. (Jeg har et Gigabyte GA-P35-DS3 og en E6600)
På forhånd mange tak 🙂