Elitebruger
Tilføjet:
19-09-2008 17:31:39
Svar/Indlæg:
2885/268
hey hwt
jeg er pt meget ked af og skulle til og spørger jer da i allerade har givet mig meget hjælp og det har i altså også gjort godt må jeg sige
min pc køre kanon godt nu og sådan skal det jo også være
jeg har sat mine 2 hardiske til og køre Raid 0 jeg ved ikke om jeg har instillet det forkert eller om der måske skulle være noget galt med selve kontrolleren
jeg oplever det at hvis jeg genstarter inde i windows så finder controlleren ikke mine diske ind til jeg så genstarter på ( CTRL-ALT DELETE ) og her bagefter finder den dem godt nok
og problemmet er ikke periosisk da det sker hver gang jeg vælger og genstarte fra windows af
her neden under kan i læse mine konfigurationer
------------------------------------------------------------------------------------------------
LD NO...........Raid Mode..........Total Drev.........Capacity (MB)............Status
LD 1.......................Raid 0...................2...................640000.................Functional
Stripe Blok 128 KB................................................................Cace Mode Writethru
-----------------------------------DRIVES ASSIGNMENTS-------------------------------------
Channel ID.................Drive Model......................Capacity (MB)
1:Mas.......................WDC WD3200AAKS-00SB...................320073
2:Mas.......................WDC WD3200AAKS-00SB...................320073
EDIT
jeg har valgt og bruge en tråd som i forvejen var afsluttet så læs venlisgt fra post nr 5 af