Jeg har erhvervet mig et 8800gts 320mb mere så jeg kan køre sli. Mit prob er så at jeg ikke kan få sli aktiveret eller overhovedet få nogle proggrammer til at se det nye gfx 😐 Så siden min sli viden ikke den største ednu vil jeg sgu egentli gerne vide va jeg skal gøre.
Jeg har husket at vende det lillekort på mobo så den står på multi gpu
Som jeg skrev til dig i PM også. Prøv at uninstalle driver-sætte kort i- ind med driver igen(kører du vista/XP? Og hvilken driver-Og til at se kortet brug GPU-Z). Det skulle jeg gøre da jeg satte det i. Har du prøvet at skifte kortet med det du har i forvejen.Bare for at kunne udelukke at der ikke er sket noget under transporten. Og ja elles SLI-bro-Bios(det skulle jeg dog ikke da jeg kørte med det) 🙂
Mærkeligt. Tog det ud af min comp i forgårs og der virkede det fint. Men som sagt hvis du har prøvet ALT og det ikke virker lader vi bare handel gå tilbage. No problem 🙂 .Går ud fra du har prøvet alt som beskrevet i #6 😉 Måske prøvet det i en anden comp. Som sagt da jeg smed det i første gang meldte driveren fejl og jeg var nød til at afinstallerer og så installerer igen.