Undskyld den lidt mærkelige overskrift kunne ikke lige finde på noget andet...
Men jeg er begyndt igen at spille helt vildt med mit G25 rat. Har fået fat i LFS S2 licens og Race 07 så der bliver spillet på høj tryk hjemme ved mig nu 😀
Jeg fandt engang en hjemmeside hvor man kunne købe sådan nogle stel til at montere sæde og rattet lidt lige som i en bil.. Nogen som kan finde en side hvor man kan se de tegninger? Jeg skal nemlig have bygget et så der kan monteres sparco sæde, G25 rat, 22" skærm og min lan gamer.
Håber der er nogle som kan hjælpe der må jo være mange andre ind mig som spiller bil spl med G25 rat og har samme ide som mig.
Er det de der alu profiler du mener.? ligesom det her.
For hvis det er det så aner jeg ikke hvor man kan købe dem her i DK har ledt som en gal søger nok på forkert ord da jeg ikke ved hvad de hedder på dansk
Ja lidt i den stil har bare set hvor dan var bygget op i firkant profil af stål så den vejer lidt mere. Den jeg så er også bygget anderledes op og der var mulighed for at lave sådan at sædet kunne justeres.
Ja oki på den måde 😉 Altså selv køre jeg med noget fra gameracer noget jeg købte brugt til en rimlig penge det faktisk ok men ville nu heller selv lave et i de alu rør der.Men ellers kig her der er en masse godt tips og trick for selvbygger.Der findes rigtig mange fede så det lidt svært at gætte hvilket du mener. 🙂
Der var da lige nogle som havde bygget noget ala det jeg tænkte på 🙂 Jeg siger mange tak for linket. Der var også en som have bygget det ud fra et computer bord som faktisk er magen til et jeg har til at stå så mon ikke jeg kan finde på at modde det lidt så jeg kan få ophængte pedaler og racer sæde mm. Det skal nok blive sjovt 🙂 Tror faktisk jeg begynder iaften 😀
Er der nogen som ved hvordan fanden man lige for lavet sådan at man kan få slået et instrument bræt med speedometer og omdrejnings til pc så det fungere i spil? Der er jo mange som har gjort det i det link som #4 gav mig så det kunne jo være blær hvis jeg kunne få det lavet 😀
Men hvordan laver man sådan at sådan noget speedomter og omdrejnings tæller kan slås til pc'en/rattet jeg er rimelig noob på lige det område har ikke rodet med et før 🙂
Menner de bruger alm. speedomter og omdrejnings tæller fra biller mm kan sq ikke lige huske det hvis jeg ellers kan finde de link hvor man kan købe den slags smider jeg dem lige op men der er mange der bruger det til Microsoft Flight Simulator også,så måske det var et forsøg på google.
Men ja det er ikke sådan noget man lige går til,man skal have en smugle forstand på det,sad og læste en del om det engang men hvis man er god til eloktronik og en loddekolbeskulle det nok kunne lade sig gøre. 🙂 Inde på de sider jeg har linket til er der flere tråde om det hvis man har mod på det,ellers må du købe de de færdige pakker man kan få fat i rundt omkring.
Jeg overvejede ellers at gå igang på et tidspunkt men opgav det var lige teknisk nok for mig. 😕
Min far har en del forstand på elektronik og jeg er rimelig skarp med en loddekolbe så mon ikke vi bikser et eller andet sammen 😀 Vi har jo et instrumentbræt til at ligge fra en alfa romoe 155 og den vil da være mere ind perfekt til sådan noget her 🙂 Men jeg har også lige kigget på det gamle computer bord jeg har til at så det kan der godt bygget et eller andet ud af men jeg skal bare lige have fundet ud af noget med sædehøjde osv da bord pladen i sig selv sider rimelig højt.
Som der står i hans profil så er billederne taget fra et andet sted fra så det kan jo være at han bare spiller men ikke laver dem. Men jeg sender ham lige en pm 🙂
Okay 🙂 Du må endelig smide en pb hvis du får bikset noget sammen det må i kunne tjæne en pæn skilling på hvis det er he he.Nej men kunne være fedt at se en dansker lave det så er det jo lidt nemmer for os andre at gå til men lyder fedt det du har gang i der. 😀