#16 Generalt kan det ALDRI svarer sig med 2 kort i SLI/crossfire, da et X2 kort af samme fabrikant normalt yder bedrer og kan det samme i sli/cf mode.
Når det er sagt, så kan det slet ikke IMO svarer sig med mindre du vil køre blærer mark, at ha 2 kort eller X2 kort af nogen art, da et enkelt kort alene skulle være rigeligt til Alle spil, Inclusiv crysis, all tho når det er sagt er der få undtagelser grundet skod kodning, hvilket dog ofte bliver løst ved en opdate eller en 2´er af samme spil.
min pointe er, at ja 1 topkort yder ofte bedrer end 2 midrange/topkort, da du kan risikere at du ikke kan benytte CF/SLI i alle spil alligevel.
sådan er det stadig, og har det altid været. Basta.
Når i kommer til fornuft og finder ud af at man kun henter noget med SLI/CF med highend kort ved 4,5ghz+ og utroligt høje opløsninger, så skal jeg nok klappe blidt i mine hænder. Men før det, så nej , ingen respekt for CF/SLI fra mit point of view so far. Specielt efter at ha set hvor mange problemer de setups ser ud til at give folk nogle gange. IMO spild af penge er det.