Så har vi været i gang igen hos Nanok, denne gang var Slaske også med. Nanok og jeg hentede 40kg tøris i torsdags hvor vi også benchede lidt, resten af isen blev gemt til søndag hvor vi var igang fra kl 10 til kl 3-4 om natten...
I løbet af de mange timer fik vi kørt en del igennem, jeg startede med at teste en Celeron 347 på mit gode gamle Gigabyte P35-DS4, ikke en helt ringe chip fandt vi ud af, der ligger kun 1 over den på HWbot med dice, så næste gang skal den have noget ln2 :yes:
Så ankom Slaske og vi fik samlet næste system, hans E8600 mit P5Q-Deluxe og 8800GTX og Nanoks 2900Pro blev også testet i det system. Først blev CPUen testen, og den ligger også i den ret gode ende, ~5,9ghz superpi 1M og ~6.1ghz som max og 5,85ghz i 3D pånær 3DM06 hvor den skulle ned på 5.8ghz! Gad vide hvad den vil på ln2 ?! 😲
Det system kørte faktisk det meste af dagen uden de store problemer 🙂
Eneste vi havde bøvl med var 8800gtx der frøs helt til i socket 2 gange, og potten var heller ikke mountet ordentligt første gang fandt vi ud af. Og så ville vi prøve Slaskes cpu i det ene Blackops, men det fik vi aldrig gang i, det viste sig så at NB potten var utæt :nah:
Liste over det vi fik testet mere eller mindre:
2x Foxconn Blackops Gigabyte P35-DS4 Gigabyte EP45T-Extreme Asus P5Q-Deluxe Biostar TP45 HP
3xE8600 Celeron 347
8800GTX + Tørris - Nanok potte 8800GTS Standart (Dette kort clocker en del over standarten !) 2900Pro Standart
En mindre liste over hvad jeg ellers fik kørt igennem, alt 2D med min E8600 kørte jeg igår mandag hjemme med den smule is der var tilbage, det gav nogle noget bedre resultater end på Nanoks p45 extreme, hvor den kun ville ~5.3ghz...
For flere billeder og resultater se link, lidt nemmere at overskue kortlink.dk/5t2b