-> #0
Man behøver ikke at være god til engelsk, for at kunne tænke selv. Google er der til formålet, så det er absolut ikke en undskyldning for at slå hjerne fra og besvære alle andre med en tråd der siger noget alá:
"Jeg har brugt Google, men kunne ikke finde noget..."
"Er der ingen der ved noget om det?"
"Hvorfor er der ingen der svarer?!?!?!?!?!??!?!?!?"
Hvortil man skriver: "Jeg fandt det på Google, efter 2 sekunder".
Kunne det ikke bare tænkes, at #0 bare var så fucking doven, at vedkommende ikke gad at bruge bare 5 minutter af sin egen tid, i stedet for at besvære alle andre med et spørgsmål så dumt, at Dummepeter ville grine sin røv i laser?
Det her et jo et diskussionsforum, ikke et opslagsforum. I så fald, så har HWT.dk en udemærket søgefunktion, og hvis ens emne ikke lige er behandlet på forsiden, så findes det i forumkategorierne.
Man skylder sgu sig selv, lige at bruge 5 minutter på at kigge. Det kunne jo for fanden være, at man ikke selv var et så forbandet interessant unikum, at man var den eneste person på planeten med det pågældende problem.
Det burde være obligatorisk, når man opretter en tråd med et åndssvagt spørgsmål, at Google skulle returnere en kode, man så kunne trykke ind, for at få lov til at poste sin tråd.
Det er mig en gåde, hvordan folk kan være så pokkers luddovne, at de ikke selv gider at gøre noget fodarbejde.
Hvis man i så fald ikke behersker Google, så skriv det. Indrøm at du ikke kan stave eller ved hvad du snakker om. Så er folk langt mere positive, frem for at folk går på hælen og siger: "Jamen, jeg brugte Google" - Ok?! Det har du jo så ikke gjort. Eller så er du bare for dum til det.
Det er træls at få smidt: "JFGI" - i hovedet. Men jeg har sgu mindst lige så ofte lyst til at råbe: "RTFM!!!" i hovedet på folk. Især taget i betragtning, at der er en del tråde der bliver "lukket" og slukket efter 15 minutter, fordi #0 mistede tålmodigheden og fandt sin manual frem.
... hvad om, at #0 gjorde det til at starte med?!
Søgemetodik, manual og 5 minutter. Så kunne man spare meget af sin egen og andres tid 😉