Bare lige for at gøre opmærksom på reglerne for de enkelte benchmarks, læs dem inden i submitter, de scores blir alligevel fjernet før eller siden hvis i ikke overholder dem. Og så har man jo spildt sin tid med at benche..
Så har jeg lagt lidt ind, det ser ikke godt ud 😩 Mit gfx performance bliver rated til very poor på trods af at der er oc 🙂 Ved godt det ikke er det nyeste og bedste men havde ikke regnet med very poor, he he.
Jeg kom til at trykke på nej til at vælge team og kan ikke finde et sted at ændre det. Kan jeg gøre andet end at slette min profil og begynde forfra?
#16 OKi, har haft den oppe på 4,2 men har clocket den ned til 3,6. Så clocker den lige op imorgen og kører et par tests til 🙂 Og det hjalp ja, mange tak. Syntes jeg havde ledt alle steder men åbenbart ikke 🙂
Ahh nogle "tweaks" fx mipmap gør at skærmen næsten er helt sort under testen, så jeg syntes det er godt der er nogle regler, ellers kunne det jo være lige meget i sidste ende...
Og at driverphysx er bannet er også fint, da det ellers ikke ville være muligt at sammenligne ati/nvidia scores...
har prøvet den, og siden det er officiel rdriver så er det ok.. steg da dyerligere i 3dmarks vantage (8136) så min pokal skulle gerne være hjemme igen ^^
#25 Nej den dur heller ikke, så skal i slå PhysX fra mens i kører testen.
-Fra ORBen under validation på din score
"Please note that this result does not comply with the rules defined in the Driver Approval Policy for 3DMark Vantage and will not be visible on default result search on the ORB or on the Hall of Fame. Please ensure that you are using approved display drivers and system software versions provided with 3DMark Vantage or use the "Disable PPU" option."
Du kan se det på din CPU score vil tro der skal en 4.7GHz dualcore til 10.000points uden GFX PhysX, og du får knap 30k ved 4ghz 😉
Angående Sisift Sandra, så undrer det mig at min score er "very poor" i forhold til andre E8400. Er 2009 vrionen af sandra noget skift? FÅr ca 33000 i FPU, og det rates altså til VEry Poor