jeg var lige oppe og vende på 500x9 - den crashede så på vej i windows, så ned på 489x9 som er 4400mhz
Der kan jeg benche COU-testen i OCCT med 1.375v - har ikk prøvet at gå længere ned i volt ved den mhz. Men RAM testen fejler efter få sekunder
hvad kan det være? kan det være at mine pap-ballistix (ja jeg fik den dårlige udgave 2.0v 😕 ) ikke vil lege med over FSB465 - hvis jeg clocker 1mhz på FSB op ad gangen så går det fint indtil FSB466, der skal PCen lige lukke ned inden den poster igen
Dog hvis jeg har alt RAM osv. på auto, så kører den 1:1 og vil godt med op på FSB500
Kører med 4 stænger forresten - men tør ikke at tage 2 ud - sidst jeg gjorde det røg der i Biostar bundkort 😴 🤡 😲
Kan forresten fortælle dig, at hvis du mangler RAM, så har FnaX (Søren) herfra nogle Corsair Dominator 2x2GB PC8500'ere der er voldsomme, de skulle vidst gå langt over 500FSB. Han har dem liggende til salg 🙂
Jeg tror det er en dårlig cpu du må hellere bytte med min det bliver du glad for så kan jeg afhjælpe dig med den du har nu, jeg tror ikke der er nogenh andre der vil have sådan en dårlig Cpu 😛
Ja ved nærmere eftertanke tror jeg du skal give mig den, for den er intet værd og bur udslettes for bestandigt. Dette gøres bedst ved at jeg afhenter den, hvorefter jeg afleverer den til MSJ1982... og så spytter vi på den til den holder op med at være.
#1 ved det ikk - det døde bare pludseligt efter at have 2 blokke ude - og nej strømmen var hevet ud "und alles"
#7-8 taktak
#6 ja jeg har været "heldig" efter jeg har smækket en TT toughpower 1KW i - før den tid var jeg ikke "heldig" med cpuer - kan der være en sammenhæng? 🙂
giver lige noget mere juice til RAM og NB - der ligger jeg lidt under
ja #4 det tænkte jeg også
Saiot OCCT er der både RAM og CPU test og et Mix af de to. Den fejler også i mix på et tidspunkt -gider dog ikke vente da jeg ved at RAM fejler. og nej den bliver ikke for varm 😉
jeg har max givet 1.425 i bios til cpu = 1.40v - og der bliver den næsten 70 grader - så ja så er vi tilbage til emnet: Mathis ska ha vand 😀 😎 men det bliver ikke lige i denne omgang
flotter mig i stedet med den Fujitsu 26" i julegave til mig selv (må gerne gives før jul!!) 😲 så jeg kan se hvad jeg laver i photoshop samt får lidt mere ud af mit 4870x2