Hmm okay, det var sgu en RIGTIG nedern nyhed, da jeg så er lidt mere i tvivl om hvad det er.
Nej, jeg kører ikke RAID, men jeg har muligvis en ekstra SATA hdd liggende et sted, som jeg lige kan prøve i.
Det som jeg har oplevet indtil videre er således:
For ca. 1 mdr. siden gik pc'en kold imens jeg surfede på nettet, jeg genstartede den, men den frøs hele tiden under opstarten, på forskellige tidspunkter, både under windows load-in, og under boot.
Så har pc'en så kørt helt fint her de sidste par uger, med kun et par enkelte opstartsfejl, som et genstart har fikset.
Så her i går da jeg skulle starte den, fik jeg fejlen "no boot device found" lige efter det der bundkortsbillede forsvandt", det fik jeg så en hel masse gange i træk, hvor den også frøs på selve bundkortsbilledet.
Jeg slukke strømmen, lod den stå uden strøm, tændte igen, og jeg fik samme fejl et par gange indtil den kom op med noget i stil med "WARNING, Too many cold restarts BIOS..." hvor jeg så kunne trykke F1 for at resume, det gjorde jeg så, og den startede så op.
Jeg havde desværre ikke tid til at undersøge nærmere, men hvad vil i umiddelbart sige problemet er ?