Paintjob med videre, nogen foreslag?

Case-modding d.  24. september. 2008, skrevet af Dr. Nope
Vist: 379 gange.

Dr.

Overclocker
Tilføjet:
24-09-2008 21:41:12
Svar/Indlæg:
112/19
Jeg har et antec p182b som jeg er rigtig vild med pga airflow udseende og sådan, men som en klog mand sagde: "If it aint broke, fix it!"
Derfor har jeg nu købt et ac-ryan uv-kathoderør der får min elskede nanoxiablæser til at lyse pænt, samtidig med at mit motherboard glæder i alverdens usmagelige farver. Det er jo godt nok, MEN jeg ville jo gerne have udskiftet blæserne i top og bag med nanoxia 2000rpm blæsere for effektens skyld. Jeg kan ikke rigtig se effekten af kathoderøret og derfor ville jeg gerne have en rude sat i siden på kabinettet, cirka ligesom det herrefede mod Bodyman lavede på sit p182.
Nu er det bare såden at jeg ikke har værktøj til en sådan operation, så der skal jeg lige finde en der kan det.
Derudover ville det være rigtig fedt med sort maling på indersiden af kabinettet nu det aligevel skal have en tur, men kan man få en autolakør til det?
Kan man eventuelt få det powdercoatet?
Jeg vil rigtig gerne have noget input oven på denne svade fra jer casemoddere, på forhånd tak.
Darth

Superbruger
Tilføjet:
24-09-2008 21:44:05
Svar/Indlæg:
813/49
Øhh... Det er da vidst en lettere omskrivning, af det "ordsprog", "citat" eller hvor det nu kommer fra.....
🤣

Men fedt projekt. Vi forventer billeder ! :yes:

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
24-09-2008 21:48:57
Svar/Indlæg:
20170/383
hold da op.. Hvad er der galt i alm danske ord som lakering og pulverlakering ??

Forstår da godt nonigs frustration sommetider.. snak da dansk 😕

alting kan lade sig gøre, det er et spørgsmål om penge. pulverlakering er nok lige vildt nok bare for at give en computer lidt farve.

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
24-09-2008 21:54:18
Svar/Indlæg:
2676/147
Mit kabbinet er pulverlakeret ( powdercoatet ) :yes:

Du smutter bare hen til din autolakør og spørg om han har tid, for han skal nok gøre det, det er jo penge til ham 😀

Jeg er så heldig at min X-svigerfar arbejder et sted hvor de pulverlakere i alle farver, så det er nemt for mig, og meget billigt 😛 ( hvem sagde gratis? 🤣 )

Men, mal det da selv? Klart det billigste og hvis du gør det ordenligt fra starten af, så holder det os ligså fint som ved en autolakør.

Hold da helt op det var relevant for #0

-Hiti

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
24-09-2008 22:19:59
Svar/Indlæg:
20170/383

det meste var da. Og jeg må da nok have lov at udtrykke mit irritation over at folk ikke bare kan bruge almindelige danske ord.

Pulverlakering, kan det virkelig svare sig ?? altså jeg mener, det ser jo ikke pænere ud. Det er bare en meget stærkere lak.

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
24-09-2008 22:51:59
Svar/Indlæg:
2676/147

Det holder så meget bedre når man arbejder med det efterfølgende.

Og du kan da nemt se forskel på pulverlakering og alm. malerarbejde. Det ser mere tykt ud, mere lækkert, mere kvalitet :yes: Sådan har jeg det i alfald.

Kan da se ingen formål med at udtrykke din irritation i en tråd, hvor en fyr spørger om hjælp.

-Hiti

Dr.

Overclocker
Tilføjet:
25-09-2008 14:48:39
Svar/Indlæg:
112/19
Tak for hjælpen, jeg kan nu godt lide udenlandsk og dyre ord, alt andet lige.
Grunden til at jeg helst vil have pulverlakering er at det er mere slidstærk og så løber det jo heller ikke. Og jeg kan også godt lide ordet.
Jeg har set en del projekter hvor der var anvendt pulverlak og det ser altid rigtig fedt ud, hvor spraymaling kan finde på at løbe. (Ikke at jeg har nogen erfaring med det)

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
25-09-2008 14:54:18
Svar/Indlæg:
2676/147
Hvis du kan, så find et sted hvor du ved at de pulverlakere, og se om de ikke kan gøre det for en privat også.

Scanlak eller sådan et sted, hvi de er i nærheden af dig 🙂

-Hiti

Dr.

Overclocker
Tilføjet:
27-09-2008 00:36:18
Svar/Indlæg:
112/19
Vi har noget i den by jeg bor i, jeg skal bare lige finde den nøjagtige placering.