Jeg tager lige fat på en gammel tråd.
Jeg har her efter reperationen haft min bærbar i brug i 2 dage hvor jeg prøvede at kræve lidt fra den. Det har været film, musik, internettet og ikke mindst en række spil, som er blevet kørt på dem i flere timer i træk. Jeg ville være sikker på at den ikke bare gik i sort skærm igen, så den skulle jo have nogen hverdags ting at arbejde med, hvilket den også har fået nu.
Problemet er så kommet her til morgen, på 3. dagen, hvor den "nægter" at starte op.
"Nægter" vil sige at der kommer lys i de sædvanlige knapper og blæseren begynder at kører, men der sker ikke noget på skærmen ud over at der først kommer et langt BIIIIIP! og så to kortere BIP BIP, hvor efter den bliver stående i den tilstand af sort skærm, knapperne lyser og blæseren kører.
Sidste gang jeg brugte den, igår aftes, lukkede jeg alle programmer og vinduer ned jeg havde åben og klappede så "låget/skærmen" i. Dette gjorde jeg næsten også under de 2 dage, borset fra at jeg under min meget simple "test" hade et enkelt vindue åbent som var Mozilla Firefox, hvor den så godt kunne starte.
Opsumering:
- Bærbar stopper med at virke efter 2 dages normal brug.
- Siger BIIIIIIP, BIP, BIP, ved start op og kommer ikke væk fra sort skærm.
- Blev lukket ved at klappe låget ned, hvilket skulle sætte den i dvale eller ligende.
Er der så en her inde som endnu engang kan hjælpe mig med mit, snart trættende, problem med min bærbar. Det er som sagt 2 gang den var kommet hjem fra reperation, så håber ikke at vi skal ud i "3. gang er lykkens gang".
Mange tak på forhånd :)
-zafot