#0 Den skal have noget mere vcore, længere tror jeg ikke den er. Forskellen på core-temps på de Q9450, er noget berygtede for, at afvige meget, men i praksis har det vel ingen betydning? Intel vil ikke frigive Tjunction, eller hvad det nu hedder, så du kan vel ligeså godt sidde med en cpu der viser ens temps, men du kan alligevel ikke stole på om de er rigtige.
Har lige fået et Striker II Formula. Der er et temmeligt stort vdrop. Jeg har sat vcore til 1,35 i bios, men hw-monitor viser 1,26v. Men det er iøvrigt ligemeget, for den kører klippestabilt på 3600mhz på vand. Jeg kører pt. Prime95 på 2. time og cores ligger på mellem 57 og 64 grader iflg. RealTemp. Rumtemperatur er 25 grader. Jeg ved osse at andre har fået det kort stabilt ved 500fsb, men med dual-cores. 3600mhz er tilsyneladende max. for min cpu. Det er langt fra nogen rekord, men over-all kører min pc satme godt lige nu. Jeg har overvejet, at skifte til E8600, men jeg tror ærligt talt ikke jeg vinder noget (visuelt) ved det. Der er sq ikke noget min pc ikke kan trække alligevel. Så er jeg bedøvende ligeglad med superpi og alt andet gøgl. Det eneste alternativ lige nu, ville for mig være en QX9650, men jeg giver ikke 3500,- for en voldclocket ES-model. Det eneste jeg ville kunne se en forskel i, ville alligevel kun være vantage.
#15 Du skal ikke undervurdere GTX280, når du spiller i høje opløsninger med masser af eye-candy. Så smækker det altså GX2'eren pænt meget.