Asus Xonar Essence Coming Up

Litteratur d.  27. september. 2008, skrevet af comment
Vist: 307 gange.

comment

Elitebruger
Tilføjet:
27-09-2008 21:03:31
Svar/Indlæg:
1230/171
Asus meldte sig sidste år, med deres Xonar D2 Lydkort, på markedet for high-end lydkort - i skarp konkurrence med især Creative og Auzentech.

Siden har Asus smidt flere andre modeller på markedet og bl.a. markeret sig ved, at være de første til at lancere et PCIe x1 kompatibelt lydkort (Xonar D2X).

Og nu har de første billeder og specs på det næste lydkort i rækken ramt nettet: Xonar Essence.

Det er Asus's senior produkt manager Sean Lai, der - til det kinesiske PC Watch - har løftet lidt af sløret for, hvad vi kan forvente os af Xonar Essence:

- PCIe x1 interface
- signal-to-noice ratio @ 124dB
- kræver tilslutning af 4-pin molex
- trækker high-end hovedtelefoner med en impedance op til 600 ohm
- EMI shield
- RCA phono sockets

Snip fra PC Watch:

"Lai announced also "Xonar Essence" especially as a future product. As for this card with the product for real pure audio, as for the terminals stereo RCA and there is the head phone/the microphone only a mini- plug. The Japanese make part which is used with the AV amplifier of [denon] was adopted, signal-noise ratio actualized 124dB. In addition you call the impedance of the head phone that it corresponds to how 600O. The design which ancient Chinese of 3000 year ago is made percussion instrument motif is drawn in the cover of EMI measure, as in the product name the question which offers the essence of sound has become concept."

Jeg ved det, jeg ved det: maskinoversættelser :no: Men mit kinesiske er altså lidt rustent 🤡 , så I må stille jer tilfreds med "maskineriet".

Pris og release date er endnu ikke oplyst.

Og så lige et pic to go:

Linky: http://babelfish.yahoo.com/tra...