Baghøjtalere på Z5500

Diverse d.  28. september. 2008, skrevet af BeoWulf_Beo
Vist: 296 gange.

BeoWulf_Beo

Superbruger
Tilføjet:
28-09-2008 10:58:24
Svar/Indlæg:
1186/81
Hejsa.. sidder og kigger på Z5500, men har det problem at sådan som tingene er lige PT er mine PC'er i Stuen, og der kan jeg ikke hænge / stille baghøjtalerne nogle steder, med mindre jeg laver 2 "standere" og sætter dem fast derpå, hvilket også var min plan faktisk, så de kunne stilles væk når jeg ikke brugte dem.

Men er det overhoved muligt?. kan se på billederne af højtalerne at de har en fod forneden, er det muligt at pille/skrue/rive dem af ?

Andre der har haft samme problem og fundet på en smart løsning så er jeg også åben for foreslag.

Beo.
hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2008 11:16:52
Svar/Indlæg:
7263/260

På alle højtalerne, er der en fod, foden kan derfor drejes, og der er lavet klar til vægmontering 🙂

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2008 11:21:46
Svar/Indlæg:
4107/224
Er det rigtigt forstået, at du vil ha' foden af, fordi du vil hænge dem op i nogle hjemmelavede holdere?

i så fald, så kan jeg ikke lige se hvordan man skulle kunne pille foden af dem. I bunden sidder der en skrue, men den har ikke noget hoved man kan stikke en skruetrækker ned i. Den er helt plan.
Så jeg tror sgu ikke at man kan pille foden af uden at ødelægge dem.

Du kan evt. Bare slå to søm i til dem, og så hænge dem op. Så kan de jo let fjernes. De er godt nok ikke beregnet til at blive hængt op med søm, men det virker. Det har jeg nemlig selv gjort med nogle små listesøm. Kræver blot at du hamrer dem i væggen på skrå, altså oppefra og ned, ellers falder højtalerne ned.

Håber det hjalp lidt 🙂

DreAz

Superbruger
Tilføjet:
28-09-2008 12:15:31
Svar/Indlæg:
486/24
Du kan da lave en plade og skrue foden fast på den. Ingen grund til at splitte dine speakers ad.

MadsAG

Elitebruger
Tilføjet:
28-09-2008 12:48:03
Svar/Indlæg:
5421/53
Skru ikke din fod af på dem... Det er der folk der har ødelagt dem på grund af.

Og du vil aldrig kunne få den på igen, da møtrikken der sidder inde i højtaleren ikke sidder fast - ergo den vil bare ligge og rasle rundt i Højtaleren hvis du løsner den.

Ikke for sjov de har limet skruen til, så den ikke kan skrues ud uden lidt vold 😛