Nu ved jeg da ikke hvor meget varme i andre udvinder i jeres setup, men jeg har 2 X AMD 265ere, ATI HD2600XT, Nvidia NB og ram (6 stænger) kølet på en enkelt 120m/m radi, med en blæser på hver side (sug udvendigt og blæs indefra) det fungere fint.
Bevares det er da ikke sidste nye skrig i hardware, men den står tændt 24/7-365, og holder temp på under 50C på CPUerne, GPU ligger på 63 Load ifølge CCC.
Nu er jeg så heller ikke hysterisk med om systemet kan holde sig på 25C hele vejen igennem, men derimod støjen, som er ikke eksisternde i systemet.
De "spiser" 1.5Ltr vand, så resovoiret er jo nok med til en del af afkølingen. (Dual Bay)
Ved det er lidt OT, men mere for at fortælle at vi ikke alle har behov for tripple radi osv.
Dog ville jeg ALDRIG købe vand der stod ThermalTake på, jeg glemmer aldrig alt det bøvl jeg havde med Wild River V1 (deres absolutte første forsøg med vand) mage til elendigt bras skal man lede længe efter.
Iøvrigt er ret skægt navnevalg for et system der var alt andet en en vild flod, det bestod af 6m/mYD slanger og en pumpe der vel kunne flytte en deciliter i timen de første par uger, efter en måneds tid eller så døde pumpen helt og blev byttet, det skete tre gange inden jeg fik mine penge retur, og måtte spare sammen til noget ordentligt "waterchill" der var kommet så småt i gang.