Nu ved jeg ikke hvilke krav, der er til opgaven. Der er mange sætnings/stave/skrivefejl, herunder er der nogle eksempler:
computer entusiast... (staves computerentusiast(et ikke to ord, generelt problem)
Man kan lærer mange... lære(ikke lærer)
stavefejl a.la ovenstående er et generelt problem, som gør teksten lidt svære at læse, det er et generelt problem at du bruger talesproget for meget, det giver fejl som denne:
Nogen personer vil måske begå kriminalitet, eller endda mord... (Nogle, ikke nogen, desuden er mord også kriminalitet)
Derfor er spillet "GTA IV" blevet bandlyst fra Thailand...(bandlyst i ikke fra)
Spillet indebære at man... (indebærer)
jeg kan finde er, at spillende kan opsluge.. (kan forstås perværst, det hedder spillene uden d)
Jeg kan finde fejl i hvert eneste afsnit, så ovenstående er kun repræsentativt, men som sagt ved jeg ikke hvilke krav der stilles.
Desuden vil jeg tilslutte mig #1's kommentar, opgaven mangler sammenhæng, nu ved jeg ikke hvornår du skal aflevere, men hvis du har tid, så vil jeg foreslå at du bruger det du har skrevet som en klade og får delt opgaven op i indledning, indhold og konklusion. Opdelingen sikrer at der skabes struktur, også når du selv skal skrive. Hvis du først har præsenteret strukturen i en indledning så bliver det både lettere at læse og skrive, igen jf. #1.
Desuden ville jeg bruge den omtalte artikel i indledningen og efterfølgende bruge den i opgaven.
På side 2 beynder du pludseligt med sætningen: "Der findes mange "Skyde spil""(hedder skydespil, et ord), og så remser du en masse spiltyper op, jeg mangler en begrundelse for at du pludseligt begynder at remse spillene op(fx. at de viser at nørder er intelligente og sociale).
Nu kender jeg ikke din lærer, men meget af det du skriver især under opremsningen af spil virker indforstået, så medmindre din lærer er nørd, så bør du bruge mere "tid" på at forklare fagudtrykkende.
Den sidste kommentar omhandler manglen på kilder, men nu ved jeg som sagt ikke hvilke krav der stilles så er det måske i orden.