#99 Selvfølgelig har du ikke sagt det, men du 'misforstår' fuldstændigt pointen med det jeg siger i #82 - jeg fatter overhovedet ikke de efterfølgende kommentarer, selvom mit indlæg i #82 er ufatteligt nemt at forstå.
At lægge ud med at sige at der skal tages forbehold for at der altid er 2 sider af sagen, er det samme som at sige, at der HER i tråden, kun kommer den ene parts holdning til udtryk, og det mener jeg sku er lidt for let omgang med integriteten af en sådan tråd, og dermed, som jeg skriver i #82, synes jeg, at det etisk set, er på sin plads at stille spørgsmål ved tråden, og om man overhovedet bør deltage i den, og det er da også derfor, at jeg selv, med både gode og dårlige handler via HwT i bagagen, hverken i min egen profil eller i denne tråd, har valgt at kommentere, med henblik på at blackliste enkelte brugere, hvordan disse er forløbet.
Jeg mener, folk må tage ved lære af de dårlige oplevelser, ved at tænke sig om, før de sætter penge ind på en andens konto, og ikke bare handle komplet naivt, og så regne med der kan trues med blacklisting eller kære mor BAGefter. En handels gyldighed bestemmes ud fra de præmisser der PÅ FORHÅND er indforståede mellem parterne, og den ultimative sikkerhed i den henseende er en underskrevet kontrakt.