jeg har den på min køler, og den kører på fuld speed hele tiden. og jeg kan ikke høre deb overhovedet. sover tit med computeren tændt uden at det generer på nogen måde. computeren står 2-3m fra min seng. kan sagtens anbefale den blæser.
Jeg har selv 2 stk af de xigmatek fans der og de er sku gode nok 🙂 De har bare sådan en træls summelyd synes jeg så jeg har sat en fan speed controller til de, også skal jeg da lige love de blev stille 😀
#5 argh mindre kabinet nu også? jamen altså - jo jeg havde da kig på en cube for 1 måneds tid siden hehe
men kan ellers godt lide cosmos s - nu har det også været hjemmefra for første gang i sidste weekend - og det gik fint og jeg fik ingen løfteskader eller noget
dejligt de har lavet det i alu og ikk jern - så var det sgu en ommer 🤡
Jeg har også haft sådan 2stk, og som Rasmus66 siger, så kommer der en lille summelyd med Zalman blæserstyring, om man kan lide de hvide dioder, er ens eget valg.
#9 yes - og så er det de fans som sidder op lige mod mine ører - den i bag og i bund kan jeg kun høre hvis jeg sætter hovedet ned til og ikke fra min stol
ja - og CF har allerede købt de "gamle" fans for 200 afhentet - så ja, jeg har gjort det igen 😀
#sådan Mathis77... vi skal da heller ikke sidde og gå i stå... gid jeg havde tid til at lege så meget med HW, men er lige blevet far for anden gang, så der er sgu nok at se til.