Begrænset power på Antec P-190

Litteratur d.  01. oktober. 2008, skrevet af Hexxen
Vist: 262 gange.

Hexxen

Superbruger
Tilføjet:
01-10-2008 10:48:55
Svar/Indlæg:
25/11
Hejsa.

Jeg har glædet mig meget til at samle mit nye system og jeg har sikret mig at købe et kabinet der dels kunne levere det airflow jeg havde brug for og plads men ikke desto mindre også kunen levere den strøm jeg skulle bruge. Valget faldt på Antec's Highend kabinet P-190 med 2 PSU'er der sammen leverede 1200W. Jeg var inde og læse specs på mine nye grafikkort og fandt ud af at jeg muligvis ville have for lidt strøm 😕 . Jeg besluttede mig derfor for at prøve at sætte det ene grafikkort til 550w PSU'en og det adet grafikkort på 650W PSU'en i håbet om at det kunne køre på den måde!! Men nej!! Det kunne det ikke. Jeg prøvede så meget mistroisk at sætte begge grafikkort på 650W PSU, men ikke desto mindre startede systemet op 😲 . Men min lykke varede kort!! :'-( Jeg fik ubehagelige billedrystelser da jeg startede Company of Heroes op og det blev værre og værre. Jeg har prøvet andre spil og resultatet er det samme. Desuden smed jeg den igennem 3D Mark 06 og vantage med samme resultat så der er ingen tvivl om at jeg mangler strøm.

Jeg ville høre om der er nogen af jer der har haft samme problæem og om i ved om man kan få en primær PSU med Neo-link (det hedder det system der er brugt til antec p-190 hvor de 2 psu er forbundet) som er større end de 650w? Hvis det er tilfældet vil jeg megetgerne høre fra jer!

Jeg har ikek tænkt mig at skifte kabinettet ud da det er et monsterfedt kabinet! Jeg mangler bare lidt mere strøm.. 😩

/Hexxen
MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
01-10-2008 12:11:54
Svar/Indlæg:
2576/125
Du skal smide begge på den sekundærer. 🙂 Det skulle gerne hjælpe, da strømmen fra den PSU, så kun går til dem. Nu har du vel også husket den lille ledning, der forbinder de to PSU'er, så de starter samtidigt. 🙂

Hexxen

Superbruger
Tilføjet:
01-10-2008 13:03:44
Svar/Indlæg:
25/11
#1 nej den sekundære leverer også til diskene/Blæsere/optiske drev. Desuden kan den slet ikke klare 2x HD4870x2 i CF med bare en lille smule load.....Jeg prøvede jo som sagt også med det ene i den sekundære og det andet i den primære for at spare lidt på suppeni den primære men det kunne den heller ikke køre med. Blæsere manglede så lige pludselig strøm!

Jeg er sådan set ikek i tvivl om at jeg mangler strøm men jeg ved bare ikek om mankan købe en anden primær PSU til Antec p-190. Lidt nederen faktisk når man tænker på at de markedsfører deres kabinet som sluger alt hvad man kaster imod det hvad enten det er flere GPU eller CPU eller hvad har vi!!