Vi fik jo faktisk en forsmag på ydelsen, da vi sidste år fik et første udkast til test: http://hwt.dk/literaturedetail... Dengang ydede den omtrent som en Scythe Infinity - hvilket jeg synes er ganske pænt for en "ufærdig" model.
#8 har du hørt om gass.. det bruges til at fylde i balloner, det kan endda bruges som drivmiddel i en bil, og så kan det fyres af hvis man lige mener man vil sige noget sjovt 🤡
altså jeg går jo stadig med et lille håb i maven om, at den kære HeO opfinder noget han kan spinde guld på... og at overskuddet så går til OC.dk....eller, HWT som det så nu hedder 😀
Undskyld men Føj hvor er den grim ... Nok så meget kan den muligvis køle, men så vil jeg hellere have en ventilator stående med åbent kabinet for at køle end at montere den klods ind i computeren 😲
Jaja, lad os nu lige se hvordan den endelige udgave kommer til at se ud - disse billeder er jo af en beta model, som slet ikke er produktmodnet endnu.. 🙂
Nu er det rigtig lang tid siden jeg har været her inde. Min computer gik op i røg for et godt stykke tid siden på grund af en fejl fra elværket... :'-( Derfor måtte jeg igang med mit nye setup og se hvor mange af mine gamle dele jeg kunne bruge igen for at spare penge. Jeg er ikke kommet helt oven på efter at der var en hacker der tog penge fra min konto hvilket gjorde at jeg ikke kunne komme til Tom´s netparty 😩 I mellemtiden er jeg også flyttet hvilket også tog en del penge og tid.
Nu har jeg så fået min computer op igen og det er top nice 🙂
Det jeg så ville sige er at jeg har set den der køler i virkeligheden og den er bare top nice at se på. Gad også godt at se hvor godt den yder 😀 Hvor jeg har set den vil jeg altså ikke ud med.
Hvis ydelsen er top $, så tror jeg ikke de ændre udseendet.. Jeg ville personligt være ligeglad med udseende, for det er jo ydelsen det HELE kommer an på 😛