Bedste side?

Diverse d.  01. oktober. 2008, skrevet af I55EY
Vist: 336 gange.

I55EY
 
Overclocker
Tilføjet:
01-10-2008 15:09:34
Svar/Indlæg:
34/2
Hej HWT!
Jeg skal lige til at bestille en ny computer, skærm, os osv!

Men mit spørgsmål er egentlig ret enkelt:
Hvilken side er bedst og bestille fra? Jeg ved det er et meget subjektivt emne, men skriv gerne egne erfaringer og hvor i plejer at bestille fra!

/Tak! 🙂
xt0m
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-10-2008 15:22:26
Svar/Indlæg:
2587/91
Jeg tror jeg køber mest hos Computersalg.dk - og har gjort det siden SHG blev opkøbt.
http://www.trustpilot.dk/revie...

Service, levering, RMA - alt spiller bare hos dem ❤


sesam
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-10-2008 15:25:52
Svar/Indlæg:
2516/381
Den bedste side, ja den var svær,, der findes jo mange gode, og sikkert endnu flere meninger om hvilken der er bedst.

Men jeg handler selv ofte hos prcdata, og der har jeg kun haft gode erfaringer.

http://www.prcdata.dk/

Har selvfølgelig handlet mange steder med gode erfaringer.
Shg
Bjtrading
Studiedata
vcore
proshop
midtdata
Komplett
og mange mange flere

Har kun et sted med rigtig dårlige erfaringer og det er getmore, de tog næsten 4 måneder for at bytte et bundkort der var fysisk ødelagt allerede ved modtagelsen, og tydeligt et brugt kort, da det ikke var ordenligt indpakket, og der manglede en del tilbehør

Edit:
så lige #1 havde lagt zsådan et link
http://www.trustpilot.dk/revie...



Gilbert
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-10-2008 15:35:28
Svar/Indlæg:
4089/252
Jeg har de seneste år bestilt mit fra SHG, og de har stadig til gode at skuffe mig. Men ved andre har haft problemer der, så det er svært at svare på hvad der er bedst.


olive^
 
Overclocker
Tilføjet:
01-10-2008 15:46:59
Svar/Indlæg:
36/6
jeg har brugt compumail og har været fuldt ud tilfreds... har fået alle tingene dagen efter jeg bestilte... og alt virker 100%... :)


I55EY
 
Overclocker
Tilføjet:
01-10-2008 15:47:27
Svar/Indlæg:
34/2
Tak for svarene :)! Jeg kunne dog godt tænke mig lidt flere erfaringer fra andre, før jeg træffer min beslutning. Keep 'em coming!

#4>
Bestilte du dele? Altså et helt set-up?


Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-10-2008 17:15:34
Svar/Indlæg:
4230/89
har altid handlet ved shg.dk
både før og efter de blev købt...

bestilt ca 35 gange, for samlet 67000kr,-
og der har aldrig været noget jeg har kunne være utilfreds med...


der var en enkelt gang, hvor de sendte mig et bundkort der havde været hos en kunde før(som så havde benyttet hans 14dages returret)...
diverse ledninger og kabler lå derfor lidt tilfældigt rundt i kassen, og kortet var ikke pakket ordentligt ind...
(det lå mellem noget skum, og en plastik pose)...

jeg skrev en mail til dem, bare lige for at gøre dem opmærksomme på det,
og efter en dags tid, fik jeg mail tilbage, med en undskyldning, og besked på at han havde sendt mig Commados 3 og et af GTR spillene, som en slags kompensation 🙂

det er kanon service, hvis du spørger mig


mtum
 
Overclocker
Tilføjet:
01-10-2008 17:37:57
Svar/Indlæg:
280/13
Tja, jeg holder mig så vidt muligt til webdanes.dk, da jeg indtil videre kun har oplevet positivt.
Man hører meget skidt om getmore, så det ville jeg holde snitterne fra, selvom de ofte er billigst.
Jeg har ellers altid været glad for SHG, og handlede stort set ikke andre steder, men jeg har af principielle årsager ændret mening efter deres konkurs.
Af samme grund ville jeg heller aldrig vælge Midtdata.


dasjap
 
Superbruger
Tilføjet:
01-10-2008 17:46:23
Svar/Indlæg:
2534/80
Handler hos

MM-vision
Getmore
Shg
Computersalg
Komplett

Handler mest hos getmore pga de for det meste er billigst, har haft en enkelt rma som forløb uden problemer,


olive^
 
Overclocker
Tilføjet:
02-10-2008 18:27:46
Svar/Indlæg:
36/6
#5 undskyld for det langsome svar :P... men jeg bestillte det i dele men alt på engang.. så jeg fik kabinet og GFX, CPU, MB og hvad man nu ellers skulle bruge dagen efter...