Jeg fik en der var ret spøjs. Tilsyneladende, så har nogle folk fået hacket deres MSN-kontaktliste. Derfor får man så et "spøgelsesbrev", der skulle være sendt fra personen selv.
Historien starter en aften med druk, hjemme hos en veninde, og vi har Youtube til at køre i baggrunden (musik). Jeg spørger, om ikke jeg må låne computeren til liiige at tjekke mail (og naturligvis HWT.dk 😛). I min Hotmail-indbakke, lå en mail fra en veninde der starter ud med noget lign.:
"Hej Allan.
Det er med stor glad lig-hed jeg skriver for dig. Jeg kunne godt tænke mig at indgå et seriøst partnerskab med dig. Hvis du har lyst, så svar på denne besked og så vil jeg beskrive de nærmere detaljer for dig".
Dernæst, lå der et brev - tilsyneladende fra samme pige - som hun skulle have sendt fra en ferie i Afrika.
"Hej min kæreste.
Jeg er løbet tør for penge. Så send hvad du kan, for jeg har i nød brug for dem".
Nu kommer det sjoveste så. Ikke alene kender jeg den søde pige rigtig godt. Men derudover, så ved jeg også, at hun ikke var i Afrika på ferie. Faktisk, så sad hun lige ved siden af mig og læste med, til stor morskab.
Så hun kunne godt lide idéen om, at hende og jeg skulle indgå partnerskab og hun skulle have penge af mig 🤣
Vi sagde skål, og festede videre 😎