Dr. Nope,
Fik du løst problemet med din skærm? Jeg har lige fået en T240 idag, og den har det samme - hvis den kommer under 86 (ud af 100) i brightness, så hyler den - det gør den helt ned til omkring 55, og starter så igen lige under 50 og ned til 14. Og så kommer det igen fra 9 og ned til 0. Mærkeligt nok. Men det går væk efter noget brug lader det til.
Nu har jeg dog sat den på brightness 55 indtil videre, da jeg bruger skærmen meget og ikke kan li' hvis billedet er alt for lyst. Så hvis den fortsat holder mund her, beholder jeg den nok - ellers må jeg nok desværre håbe BJ trading vil lave en RMA på den, for jeg kan simpelthen ikke klare at have en konstant (svag) hyletone som denne, i baggrunden, når man sidder og skal programmere hele dagen. Tydeligt at høre forskellen fra "ingen lyd" til "hylelyd" når man skifter mellem 85 og 86 i brightness.
Men derudover er det da en rigtig fed skærm - skal ikke bruge den til spil, bare en skærm der er pæn og stor samt med et ordentligt billede til internet brug (lækkert ved tænd/sluk knappen på fronten, det røde lys til at indikere den er tændt!)