Valg af nyt bundkort

Bundkort / CPU d.  02. oktober. 2008, skrevet af emillo-go-stillo
Vist: 656 gange.

emillo-go-stillo
 
Overclocker
Tilføjet:
02-10-2008 01:20:04
Svar/Indlæg:
17/6
Hej jeg har lige fået mit Biostar Tpower I45 hjem og så har jeg installeret det. men det tænder lige kort og så genstarter det. skærmen er sort

Min processor er Intel pentium 4 3.0 ghz HT
Mit grafikkort er Club3d Radeon hd4850
Strømforsyning Corsair 550 W
Ram Crusial DDR2 PC8500

Mit spørgsmål lyder så er det fordi min processor ikke er understøttet? eller ville boardet så slet ikke tænde?

Og hvordan installerer man sit grafikkort første gang da der ikke er andre grafik muligheder?


Nogen der vil være venlig at hjælpe mig med dette problem? Jeg er lidt noob til det.

Mvh. Emil
sesam
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-10-2008 01:44:06
Svar/Indlæg:
2516/381
Normal når en cpu ikke er understøttet, starter det ok op, men booter ikke op, men skriver en fejl meddelelse.
Det har de bundkort jeg har haft i hvert fald gjort, hvis jeg har haft en forkert cpu..

Ved ikke hvad biostar gør, de bundkort jeg har prøvet det med er fra abit, asus, og gigabyte.

Men vi kan da starte med at det bundkort ikke understøtter din cpu, efter deres hjemmeside..

http://www.biostar.com.tw/app/...

Grafikkort,,

Du sætter det bare i pci-e porten, starten pc'en op, så kommer du ind i windows, og så installere du den driver der passer til kortet, fra ati

Alt om kortet skal have ekstra strøm, så husk at sætte stikket i til dette


Rasmus66
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-10-2008 08:08:37
Svar/Indlæg:
8762/174
Har du husket og sætte det 4 pins stik til også på bundkort?


Skipper
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-10-2008 09:51:02
Svar/Indlæg:
971/67
Hvis du ser på denne liste så er den ikke understøttet:
http://www.biostar-usa.com/app...

Har selv prøvet en gammel 3.8 ghz Intel CPU - prescott, som heller ikke virkede.

Så du skal nok finde en ny cpu, men det burde være muligt at få en fornuftig til omkring de 5-700 kr brugt.

/Skipper