Hvilket styresystem

Diverse d.  02. oktober. 2008, skrevet af Bolddrengen
Vist: 257 gange.

Bolddrengen

Overclocker
Tilføjet:
02-10-2008 17:12:00
Svar/Indlæg:
7/5
Hey, jeg har samlet en computer (min første 🤡 ) og den fungere umiddelbart ubeklageligt. Den starter og lyser som den burde. Nu står jeg bare i den situation, at jeg skal have skaffet mig et styresystem, har brugt den sidste uge på at undersøge muligheder, men det ser ud som om at jeg skal ud og købe mig et nyt.

Jeg må indrømme at jeg overveje at købe Windows Vista Home Basic, 64 Bit, OEM - DK, men ville det være totalt idiotisk?
Link til siden jeg vil købe fra:
http://www.computerland.dk/gro...

Hvis i gerne vil se mit spec kan i se den her tråd, der er det hele linket i post 0 :)
http://hwt.dk/forumthread.aspx...

Bare et hurtigt svar, eller en evt anbefaling er velkommen, tak på forhånd

-Victor

matt??

Elitebruger
Tilføjet:
02-10-2008 17:16:01
Svar/Indlæg:
5600/32
Jeg ville helt klart tage Premium frem for Basic.

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
02-10-2008 17:17:57
Svar/Indlæg:
7111/480
same som 1# vis det skal være biligt dog har jeg selv fortrudt jeg ikke tog ultimate bare for af få det hele så det skifter jeg selv til når jeg skal skite til 64bit så vis penge er til det vile ejg nok tage det ellers Premium 🙂

edit kune du ikke udfyle din profil så sliper du for af skrive det vær gang og lile til gamle tråde bare en ide spare jo dig for noget tid næste gang 🙂

DuckHunter

Elitebruger
Tilføjet:
02-10-2008 17:18:39
Svar/Indlæg:
1889/115
Nemlig.... Enig med #1 :yes:

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
02-10-2008 17:18:40
Svar/Indlæg:
4230/89
det går jo an på havd du har nu..!?

jeg har selv stadigvæk XP Pro... hvilket jeg er meget tilfreds med, så det beholder jeg da 😀

men hvis du vil ud og investere i en Vista, skal du bare lige overveje hvor meget du har brug for...
fks ville det være dumt at købe en Ultimate, hvis du kun skal have et OS der virker, og ikke selv vil lege med opsætninger osv...

men hvis du nu bare vil have Windows installeret, og så ikke røre mere ved det, jammen så er Basic en god idé 🙂