#10: Måske, men jeg bliver i det mindste ikke let blændet af snæversyn el. uhæmmet optimisme over det nyeste nye.
Ja det kan godt være jeg nævner nogle kort der kke findes, men hvis de enten giver væsentig bedre ydelse el. en noget bedre pris, hvad skulle så tale imod dem ? at de så er nVidia kort komplet lige meget, hvis det havde være AMD kort så havde jeg da også ventet på dem.
Jeg siger bare, at når man ser på 9800GX2 mv. så er de nye kort langt fra så imponerende som jeg håbede ! og det er jeg i min gode ret i at mene, og det er hverken mere el. mindre forkert. Tjek f.eks CoD4 i 2560x1600 4xAA/16xAF, her er HD4870x2 da hurtigere end 9800GX2, men jeg havde forventet det var langt hurtigere... selv 9800GX2 leverer gode spilbare resultater... man kan altid finde enkelt stående tilfælde, men generelt så synes jeg ikke at HD4870x2 helt er det monster det fremføres som.
F.eks har du muligheden for SLi ja så kan du skaffe to super billige 8800GTS kort fra brugt markedet og så har du ydelse der ikke hænger meget bagefter de nyeste nye. Eller for den sags skyld tag crossfire med HD4850 så har du også en betragtelig fordel til meget få penge.