Til de af jer, der ikke skulle have hørt om spillet, er der en kort beskrivelse her:
"Pure is an action sports off-road game on four wheel vehicles. Developed by Black Rock Studio, Disney Interactive Studios' award-winning development studio in Brighton, England, Pure takes action sports to a new level. Featuring vertigo-inducing massive aerial jumps and spectacular airborne tricks in photo-realistic real locations all over the globe, Pure delivers heart-pounding experiences. Pure gives players pure adrenaline and emotion as they execute incredible aerial tricks while doing death-defying massive jumps."
Features:
- Massive vertigo inducing aerial jumps and spectacular airborne tricks. There are more than 80.
- Seven real-world locations from all over the globe with more than 30 tracks. Locations revealed to date: Wyoming, Italy and New Mexico.
- Build Your Ride - customize the ATV and modify during the game.
Er det kun quad bikes 😐 Grafikken ser da okay ud med spillet synes jeg da ser lidt tyndt ud hvis det bare gælder om at køre stærkt og hoppe højt/langt.
Nu kører jeg selv motocross og nu er jeg sådan set heller ikke så glad for quad bikes de ødelægger bare banen...
yep det er kun quad bikes , stunts skal der også laves , så det er ikke bare lige ud og hoppe langt , men okay der kunne også godt have været alm maskiner i spillet ( siger knægten )