Har haft nogle problemer her på det sidste med at få min pc stabil ved oc og derfor ville jeg lige for en gangs skyld opdatere min bios. Men jeg er skiftet til vista business 64 bit siden jeg opdatere min bios sidst og nu virker MSI live update online ikke ☹
Den kommer med en error fejl som hedder flash_MMIO_MAP DeviceIoControl error.
Aner ikke hvad det betyder men det er sku irriterene da jeg skal have opdatere min bios. Jeg starten den med IE og jeg kører det som administator så der skulle jo ikke være nogle problemer der 😕
Nogle som har oplevet det samme og ved hvordan man kan løse det?
Kan du ikke bruge floppy i stedet.?Det er da langt at foretrække,det andet med at flashe bios i windows er lidt risikabelt,især når du får fejl i programmet. 😲
Den finder slet ikke nogle filer så bare rolig har ikke prøvet med programmet 🙂 Prøvede med min usb pen også boote på den men fik samme skærm billede med cmos destroy som da hwt testede det samme board som jeg har men mit virker dog endnu men det lader ikke til at bios er opdateret synes ikke det blev bedre og jeg kan ikke se nogle nye ting i bios instillingerne.
Okay blev hel bange 😀 Har du prøvet at søge efter nogle modded bios til det,det kunne jo være nogle havde lagt noget ud.Men det lyder da lidt sært,du ikke kan opdater din bios. Måske det er på tide med et nyt mobo. 🙂
Ja måske men både min penge pung og min bank konto siger no go :no: Men jeg tjekke lige rundt omkring efter en anden bios ellers så sender jeg lige en pm til vedkommende som testede X38 Diamond bundkortet herinde 🙂