Jeg synes det er ok at nogle ikke kan finde ud af det med computere, men det der pisser mig af er så, når de alligevel vil rode i det, og så de smadre et eller andet.
Jeg samlede en pc til min lille fætter her i år. Han blev konfirmeret, så han havde 8000kr til en pc. Jeg fiksede så en til ham, og forklarede ham at han IKKE skulle rode inden i den, for det skulle ikke være sådan at han smadrede noget og jeg så fik skylden da jeg nu havde samlet den. Jeg stoler ikke på ham, så jeg "plomberede" kabinetlågen flere steder, med en lim-pistol.
En måned efter han havde fået den, var den i stykker, og hans forældre blev halv-sure på mig. Da jeg så kom over og tjekkede den, så var plomberingerne selvfølgelig brudt. Da jeg så fortalte ham at jeg godt kunne se han havde haft de åben, så fortalte han så at han havde prøvet at skrue harddisken ud mens den var tændt, og at så var kommet til at ramme printet på den :no:
Jeg fik en undskylding af ham og hans forældrer. Han købte så en ny harddisk, som jeg satte i, og jeg har selvfølgelig "plomberet" den igen 😉 Han fik så efterfølgende en KÆMPE skidebalde af sine forældre 😛