hej.. jeg har lige købt nyt grafikkort.. det er sat ind og installeret.. det virker.. MEN.. når jeg åbner wow siger den "World of Warcraft was unable to start up 3D acceleration. Please make sure DirectX 9.0c is installed and your video drivers are up-to-date" jeg har installeret Directx 9.0c igen.. men har stadig det samme problem.. mit grafikkort er et ATI Sapphire HD 2600 XT
Gamle bundkort har brug for drivere, så AGP port opdateres, ellers virker lortet ikke med nyere grafikkort! (HD 2600XT er vel nyere end end en AMD 3000+?)
Bare brug Blizzards egen repair pogram der medfølger... Det ligger i den mappe hvor du har installeret WoW... Det er ikonet med en grå svensknøgle med en blå baggrund... Den fixer de fleste problemer og gendanner programmet til stock settings. 🙂
#33 ved ikke.. men hvis jeg skal til at geninstallere wow og tbc plus opdatere det kan jeg lige så godt formatere min comp.. plus så fjerner jeg alle codec bugs, virus, spywares og det der også ^^
Er du sikker på at det ikke er #D-delen på dit GFX der stået af? Jeg har selv oplevet noget ligende oher var det 3d - delen på kortet der var røget sig en tur.
#34 Gør som #33 siger. Det har hjulpet mig mange gange. Hvis du vil beholde dine addons skal du bare huske at hakke af, at den ikke skal nulstille dem.
#35 grafikkortet er helt nyt.. har lige taget den ud af indpakningen.. så håber virkelig ikke at det allerede er istykker efter første gang i compen :S..
#39 skal jeg gøre.. men skal lige selv sikre mig at det virker 100%.. ingen grund til lede folk på vildspor.. indtilvidere har jeg fået Direct3D til at virke.. hvis mit WoW virker ved normalt skal jeg nok skrive hvordan jeg gjorde.. hvis jeg kan huske det.. (forvirrende noget)
#41 tror ikke kun det er wow.. for hvis Direct3D ikke virker, tvivler jeg på andre spil kommer til at virke.. så det er nok et mere universalt problem end lige WoW..
how to.. windowsknap+r (kør) dxdiag. fanebladet skærm tryk Test Direct3D.. den virkede ikke.
så jeg installerede driver og software til mit ATI grafikkort som jeg fik på cd med grafikkortet....(catalyst.. bare for at have programmet) højreklik Denne Computer>Administrer>enhedshåndtering>højreklik grafikkort og tryk fjern.. hentede denne http://game.amd.com/us-en/driv... og pakkede den ud..(bare et random sted behøver ikke et specifikt sted).. skal kun bruge 1 fil fra denne download, ati2dvag.dll <-- den der.
Kontrolpanel>Tilføj Hardware så vil den finde grafikkortet.. der skal man vælge at den skal søge et specifikt sted efter driveren.. den skulle gerne ligge i de nye udpakkede filer. (skulle gerne ligge i mappen XP_INF eller B_68405.. derefter.. derefter spørg den efter en specifik fil.. det er ati2dvag.dll man skal finde.. tryk ok.. og igen vil den spørge efter en anden fil.. der går man ind på sin driver CD og finder filen ativvpxx<-- noget i den stil... tryk ok og så skulle det vær det^^
håber du/i forstår det her.. for jeg har stadig lidt svært ved at forstå hvad jeg har lavet..