#4: Njarh... for SLi'en bliver jo kørt over kortet i sig selv. Det virker jo også fint på et VIA og AMD chipset som jo heller ikke er 'SLi kompatible'. 😉 Det jo lige som HD4870x2, det kan du jo også køre på nVidia chipsets mv.
#6: Kender skam godt til det, men det er slet ikke det der er på tale i dette tilfælde med 9800GX2 - her er SLi'en indbygget i kortet og det er intet med at bundkortet skal understøtte det.
#0 nice nok - jeg fik købt et XFX 9800GX2 XXX til 2000,- i torsdags, også hos komplett - det kan jeg hente på posthuset imorgen 🙂 de 200,- ekstra for et XXX er vel okay i forhold til XT?
#13 Sådan er det altid med demo varer, men det er jo selve kort man bruger. Kabler og stik har vi masse af. Har også aftalt med en at købe hans. Så jeg har sikket flere GX2 kort i weekend. 😛
#16 mit XXX virkede som sagt ikke - og det er sendt retur - jeg har fået alt refunderet af komplett - endda fragten. Og de har sendt mig et GTX260 Core216 i stedet til samme pris - så de slog lige 300,- af prisen - nice af dem
det er sgu også surt at modtage et kort og så det ikke virker
nu gider jeg ikke have mere bøvl med GFX's i år (og næste år) 😉 😛