Office 2007 problem

Software d.  08. oktober. 2008, skrevet af epi^zepto
Vist: 678 gange.

epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-10-2008 16:25:49
Svar/Indlæg:
3329/182
Hej

Jeg købte en billig Office 2007 Ultimate på eBay for et stykke tid siden og det har kørt fint ind til videre, dog på engelsk.

I går opdagede jeg så at man kunne købe en dansk lokaliseringspakke, så hele skidtet selvfølgelig blev dansk ligesom man kan lave Vista Ultimate om til alle sprog. Eneste forskel er at Office koster penge.

Efter installation af lokaliseringspakken, når jeg f.eks. starter Word, får jeg en popup med teksten"Microsoft Office Word er ikke installeret for den aktuelle bruger. Kør installationsprogrammet for at installere programmet".

Jeg har ikke skiftet bruger, og det virkede fint uden pakken. Er der nogen der har et hint?
epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-10-2008 19:39:47
Svar/Indlæg:
3329/182
Fandt selv ud af det - åbenbart et problem der er set før. Fandt en løsning på Microsoft support fra Office 2003 - så den skulle lige redigeres til Office 2007 og Windows Vista 😀

Men anyways - skulle i få problemer med det smutter i bare herhen:

Luk alle kørende programmer tilsluttet Microsoft Office

C:\ProgramData\Microsoft\OFFICE\DATA\

Her sletter i opa12.dat og starter et hvilket som helst Office-program og så bliver der oprettet en ny opa12.dat

I mit tilfælde skulle jeg lige registrere igen, men så kører det også igen 🤡