#9 nu kan jeg ikke lige åbne det link du smider deroppe tidligere...
men har en kammerat der havde en Mazda MX3'er fra '95 mener jeg...
og den var mildet talt rustet op i 2006...
man kunne prikke en skruetrækker igennem vangerne under bilen = ikke syns egnet
havde også en anden kammerat der havde en 626 1.8i... fra enten '92 eller '95(kan ikke helt huske det)... den solgte han i 2005, med meget rust i... den have stadig et år til syn, men der skulle laves noget for at få den igennem... 🙂
altså peugeot laver mange gode "begynder" biler syntes jeg...
startede selv i en ældre 205... men også 106 og 206'eren er små fine biler(til 25K)...
men 25000kr,- er bare ikke særlig mange penge hvis man også vil have lidt ryk under hjelmen....
du kunne eventuelt også kigge efter en peugeot 405, eller en Audi80(fra 92' og frem!)... de har det til fælles at de begge er galvaniserede i undervognen, og hvis de er behandlet bare nogenlunde, står de stadig uden nogle spor af rust...
jeg købte selv en Audi80 B4 for 31000kr,- sidste forår...
og syntes sq det er meget bil jeg har fået for de penge, den har da gået 290000km, ja ja, men tænk lige på det er en tysker... den er jo nærmest bygget til at skulle gå en halv million...
det er jo faktisk noget af det eneste tyskerne nogensinde her været gode til, er at lave biler... ja altså lige ud over at føre globale udryddelseskrige, mens de sidder og guffer pølser og drikker øl 😛
du kunne også som der bliver foreslået, kigge efter en VW Golf3...
generelt set vil jeg bare ALTID, foreslå en tysker(WV, Audi, BMW, Porche, Mercedes) frem for en japaner, kineser, eller noget af de andre blikdåser der kommer derovre fra