Jo bestemt, men den lamme attitude er ikke acceptabel...
Det som var tilfælde er jo hvis Tom kørte en runde på en gokart bane, og Brian fra Ishøj fik en uge fri, til at slå den bedste lap Tom lavede på sine 30 minutter, at Brian så vinder med 0.11% hurtigere tid og så siger Tom Kristensen ikke gav ham den mindste modstand (Tom som pt. overhovedet ikke var informeret om Brian fra Ishøj var med i konkurrence...)
Korte og lange, spænd hjelmen når det er marginaler, er for langt ude at påstå at man er overlegen i den grad....
Forstår slet ikke indsparket til mig om superpi, min bedste tid ligger over 8s, jeg er slet ikke med i nogen konkurrence der :no:
Derudover synes jeg som sponsor for OCTeamDenmark at det er kritisk adfærd...
.... Til det andet i tråden;
Der har været inviteret 5 danskere i alt, så det med de to lyder unægteligt lidt sjovt... For en god ordens skyld vil jeg nævne at jeg ikke var en, men at det havde været lige fedt da jeg er booket den weekend... ;) (Kenneth Knudsen/PCWorld, Kenneth/SIOUX, Thomas/xt0m, Steen Teglers//Ivan, Peter)
------
Sidste line, om gutterne og jeg så får 125K i 01SE om et par uger, eller hvad det bliver til, så vil resultatet ikke bruges til os, men - DEDIKERES resultatet til den afdøde Orlando....