Jeg har brug for en lille Pc'er til kontorbrug, den må ikke fylde for meget, larme og skal være diskret at se på. Den skal alene bruges til Word, Excel mv. intet tungt arbejde. Jeg har kig på denne: http://edbpriser.dk/Products/L...
Hvad siger i? OBS smertegrænsen er 3500,- inkl. Windows Vista Business
Det er ved at være længe siden jeg har rodet med hw - kan du give mig et link til de ting du ville købe? Det er helt sikkert et must at den ikke larmer, hun er total hysterisk hvad det angår 😳
det hedder heller ikke en CD'er fx. men meget "sødt" alligevel 🙂
Jeg ville prøve med en Asus Eee Box - den har fået meget ros og kan klare det du skal bruge den til - ser også hammergodt ud på et skrivebord og fylder intet
lumske, Vi køre 1GB på to bærbare uden problemer! Det er et kontor, og bliver det et problem på Eee Box, jamen så ryger der bare en XP Pro på, ingen problem!
krikke, Ja der står to stk. i forvejen, kanon skærm til prisen!
#14, Der er mange der klager over Vista 😉 Vi har altså ikke de store problemer, men nu er det jo også kun til kontorbrug og de er forbundet til en server, hvor der via GPO er droslet ned for alt det unødvendige.
1Gb ram! lool det bliver du så træt af. I sær når maskinen har stået tændt et stykke tid. Det svarer til at køre xp sp3 med 256mb ram. Så koster den dobbelt op af mit forslag og er med mindre ram og pænere kabinet. 🙂
Skru dog tingene sammen selv og spar en tusse til en god middag med konen m.m.
husk god vedligeholdelse af disk, hent og køb evt. auslogics boostspeed, koster 20 dollars eller sådan noget - og det pepper liv selv i en slidt og ældre PC 🙂
Så er den landet og sat op med Vista Business, og jeg kan rolig sige jeg er godt tilfreds, den starter hurtig op, er lydløs og super lækker at se på og så er der et lækkert tøse tastatur og mus med 😛 Jeg sys faktisk det er skide godt køb.
Jeg har kørt Photoshop CS2 og det kan IKKE anbefales, men det var jeg godt klar over med 1GB ram.