Overclocker
Tilføjet:
10-10-2008 21:18:59
Svar/Indlæg:
280/13
Min kæreste har deltaget i noget konkurrence på nettet, hvorefter hun blev ringet op og fik at vide, at hun havde vundet, og kunne vælge mellem 3 forskellige præmier. Præmien har vi aldrig set noget til, men pludselig dumpede der et "Komputer for alle" ind ad døren.
I første omgang tænkte vi ikke voldsomt over det, og der er så kommet nogle stykker mere efterfølgende, og her idag kommer der så en rykker for 7 blade á ca. 68 kr, plus rykkergebyr á 65 kr.
Nu siger al sund fornuft mig jo, at man burde kunne skide dem et stykke, da der jo umuligt kan være en bindende underskrift på noget, men så er der jo det her med om man har været i god tro eller ej, og man ikke har reageret osv.
Det tog ikke mange sekunder at google og finde lange baner af dårlig omtale om Bonniers, der driver det her cirkus af tvivlsomme metoder.
De har også en hjemmeside, hvor man nemt skulle kunne logge ind og afmelde, men den virker ikke, lige som så mange andre også har oplevet.
Jeg kunne sådan set bare kontakte dem og forlange dokumentation på tilmeldingen, men dette har andre kunder også forsøgt, hvorefter de har modtaget en postordrekupon, udfyldt med skrivemaskine 😲
Hvordan gør jeg nu, for at stå stærkest muligt??
(Off topic frabedes!!!)