Den ville vel være fin nok, hvis den kostede godt under det halve af, hvad den gør. Men steelseries har jo for vane at sætte et solidt prismærke på, og så ellers håbe at der er en masse 12-15 årige forkælede skilsmissemøgunger, der plager deres forældre nok til at købe den. :no:
Jeg tænker bare på hvor lam man skal være for at købe en mus fra et firma der hedder "stål serie"? Jeg tror det er svært at finde et navn der er mere lamt og intet sigende end det 🤣
Det børstede stål look er nice, men hvad så hvis man ikke spiller det spil mere, det kan jeg ikke helt forstå, laver man ikke andet end spille det spil så?
#17 I tilfælde af at dit indlæg er ment seriøst vil jeg lige informere dig om dette: Steelseries er et danske firma som startede med at lave Steelpads (musemåtter af metal, heraf navnet) og er senere kommet ud på en bred del af PC hardware markedet, deres tidligere produkter er oftest "no-bullshit" produkter der fokuserer på de "hardcore" dele af hardware. Eksempelvist er et af deres tastaturer lavet med mekaniske knapper i stedet for silikoneknapper, hvilket skulle give bedre holdbarhed og præcission. Steelseries er et ganske seriøst firma, IMO.