harddisk mangler speed, eller ??

Diverse d.  11. oktober. 2008, skrevet af Burgurne
Vist: 350 gange.

Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-10-2008 22:15:02
Svar/Indlæg:
5874/1287
Hej.
Efter at have gået over til AHCI har jeg fået et lidt underligt problem. jeg kan ikke brænde fra samme fysiske harddisk med begge mine brændere samtidig, selvom harddisken burde have rigelig med kapacitet til at fylde bufferne op i begge programmer. Selv ved 8x hastighed, når bufferne at løbe tør. jeg har prøvet med imgburn kørende 2 stk ad gangen og med img-burn og Nero samtidig, men i begge tilfælde løber bufferne tør for data.
hvorfor er det, at min harddisk ikke kan følge med? Det er en Samsung 1 TB F1, og drevet er ny-defragmenteret. I.flg. hastighedstests burde det let kunne følge med 3 samtidige 16X brændere, men da jeg kun har 2 brændere, er der selvf. kun testet med 2. Er det en indstilling der er forkert?
KomAnton
 
Superbruger
Tilføjet:
12-10-2008 09:29:43
Svar/Indlæg:
78/3
Har lige haft samme problem med min nye maskine, ImgBurn løb tør for buffer og skrev noget med 'waiting for harddisk'. Problemet blev løst ved at hente en opdateret driver, Intel Matrix storage: http://downloadcenter.intel.co...
Måske det kan hjælpe dig ?


Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-10-2008 22:33:06
Svar/Indlæg:
5874/1287
Jamen for Sørensen da. Det virker jo!! Mange tak for hjælpen. Jeg havde kun brugt den driver der ligger på Gigabytes hjemmeside.