Superbruger
Tilføjet:
12-10-2008 17:07:34
Svar/Indlæg:
398/54
Min kæreste har fået sig et meget underligt problem med hendes skærm. Skal prøve at forklare.
Hun havde instaleret Riva Tuner for at skrue op for sit grafikkorts fan hastighed og det gik smertefrit (nyt grafikkort købt en måned siden, ikke OC, et HD4850). Efter noget tid slukkede vi computeren. Senere skulle den startes op igen og her begyndte problemerne. Skærmen blinkede mellem tænd/sluk nærmest. og det var ret hurtigt og så fungerede den et par minutter og den gjorde det igen. Hun genstartede og nu kommer den slet ikke med billede hvor hun skal logge ind til Vista ind til da viser den fint nok hvad den skal. Vi har prøvet at sætte hendes skærm til min computer og den virker uden problemer og vi har prøvet at sætte min skærm til hendes computer og den virker uden problemer. Vi skiftede så tilbage igen men hun kan stadig ikke se noget login billede på hendes computer.
Tidligere i dag inden alt dette kom der en knaselyd når hun prøvede at pille skærmen fra selvom højtalerne ikke var slået til.
Er der nogen der har en logisk forklaring på hvad der sker for henholdsvis computer og skærm for det er uden for min forstand 😛