Har du et link til den hjemmeside du sider og kigger på? Og en anden ting kommer der ikke 25% moms oven i når du motager det i DK? Hvor meget koster fragten til DK fra Island?
Det er ik dårligt 50% rabat ud fra hvad jeg kan se på valutakurser.dk Bare der kunne komme en lille AMD Phenom X4 9950/9850 BE bulk/OEM udgave med til mig 🙂 de koster sku kun små 550 kr ca 😀 og fylder jo ikke en skid.
#11 575 x 9,5 (hvis jeg husker multi rigtigt) = 5462 GHz... det vil den E8500 nok ikke være med til og derfor spild af de sidste kroner efter min mening. 4-4,2 er nok mere realistisk og derfor rigeligt med et billigere mobo (correct me pls if wrong)
#22 at en 30tommer samsung koster 4000 kan godt betale sig 😛 dårlig valuta omregner eller ej:D ellers gå ind og brug børsens valuta omregner, den er i vært fald præcis:)
det her siger nordea idag med deres omregner🙂 "Du skal betale 5.649,08 DKK for 170.000,00 ISK til kurs 3,32 den 13-oktober-2008" tættere på det du sagde, men stadig billigt🙂
det er da omkring 4000? hvis du kan få den købt deroppe af nogen du kender og de så sender den, så skal du bare betale fragten🙂 kan ikke se hvad det er du mener der skulle gøre det så dyrt?