Warhammer online i aften? Anyone?

Spil d.  13. oktober. 2008, skrevet af Gamer_Chres
Vist: 495 gange.

Gamer_Chres

Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2008 18:57:14
Svar/Indlæg:
1158/321
Er der nogen der er med på at starte på en ny char i aften i Warhammer online?

Synes selv det bliver lidt kedeligt at spille det alene, så det kunne være at man kunne finde nogen her inde fra at spille med? 😀
Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
14-10-2008 08:44:51
Svar/Indlæg:
6293/359
jeg har en lvl15 Chosen på Balurk - får min PC op at køre imorgen håber jeg, så er jeg klar

jeg er lige kommet med i en guild. "Noctourne" hedder den - de virker som fornuftige mennesker derinde 🙂

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
14-10-2008 09:55:45
Svar/Indlæg:
6531/410
håber ikke dette OT starter en fanboy krig.

Jeg har ikke Warhammer og wow er det første af den slags spil jeg har spillet da den slags ikke har sagt mig noget før i tiden.

hvad er den store forskeld på de to, kan man spille warhammer uden at skulle være online og betale fordet.

hvad med grafik og historie i warhammer.

vil helst høre fra folk der har prøvet begge to.

håber det er ok jeg låner din tråd hvis ikke så sig lige til :)

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
14-10-2008 10:08:36
Svar/Indlæg:
6293/359
#2 grafik er rigtig godt lavet i Warhammer - interface ligner WoW meget. Grafikken er ikke i stil med Age of Conan men minder også om WoW blandet med lidt EQ2, måske endda DAoC når man kigger på typografien over spillere, npcs osv

I Warhammer er der mange nye ting, såsom PQs (Public Quests) - du render ganske simpelt bare hen i nogle bestemte områder på kortet/zonen og så starter der en quest-line: nak fx. 50 små mobs, så fx. 10 elite, eller champions som de hedder i WAR, og så til sidst en boss (Hero eller Lord) - og den der har gjort det bedst, givet mest dam eller andet får et vist antal point. Man ser er en scoretavle hvor der så bliver rollet om loot med en 1000 sidet terning som så bliver lagt oven i ens fight-score, og det udløser så lootbags, gerne til de 4-5-6 øverste i "turneringen" 🙂
- det er mega-skægt, og intenst, samt spændende at se hvad der er i de bags, som kan være hvide, grønne, blå, lilla, guld alt efter hvor godt lootet er, som I kender fra næsten alle RPGs
Samtidigt i PQs, som man spiller i chapters, jeg skal fx. til chapter 8 nu, så tjener man influence points som man så kan spare sammen til at købe elite grej hos en NPC i byerne. Det er rigtig gode rewards.

PQs fungerer til at starte med selv hvis du soloer de første 50 små mobs - så får de masser af influence points samt XP til din Rank - og det fungerer også godt selv hvis man næsten er for mange - så er det bare kaos-attack og klør man lidt på og er vågen, så skal man nok ende højt på "leaderboardet" 😉

Jeg synes der er en rigtig god historie i WAR også - og handlingen starter ret kaotisk og man bliver kastet ud i handlingen og skal straks i krig fra start af - ikke noget med the shire og købe gulerødder her osv 😀

Så prøv det - det er bestemt det værd - og med vores computere her på forumet så er det også meget meget flottere en WoW - det er en blanding af tegnet, foto, og video grafik, fx. ild og effekter osv. ser ret videoagtigt ud - og bannere, telte ser tegnet ud, resten er verdenen, himmel, træer bygninger, jord virker foto-agtigt

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
14-10-2008 10:15:13
Svar/Indlæg:
6531/410
har søgt lidt men kan ikke finde en demo, findes der ikke en demo man kan spille ?

tak for den gode forklaring :)

Pungo

Superbruger
Tilføjet:
14-10-2008 13:10:19
Svar/Indlæg:
781/56
Ingen demo, det er et betalings spil ligesom WoW. Der følger dog som standard de første 30 dage med gratis. Spillet er basseret på PvP eller RvR (Realm vs Realm) og man kan faktisk lvl udelukkende ved at spille rvr bg's. Har selv spillet 6 chars op på lvl 10-13 udelukende i battlegrounds, det er super skægt.

Spillet har to sider Order og Destruction og i modsætning til WoW er det ikke de samme classes på begge sider, der er 10 forskellige på begge sider så 20 forskellige classes. Dog minder nogen af dem hinanden.

RvR i de højere lvls indebære også indtagning af borge, med siege udstyr.